Yes we can

Eind 2013 richte ik een eenmalige bosmarathon in. Deze liep bewust over enkele rondjes in één en het zelfde bos.

De bosmarathon bleek een succes. En ik ging aan het werk om in 2015 terug 2 organisaties op de kalender te kunnen zetten. Als eerste de ondertussen klassieker 6 uur van aalter. En als tweede wou ik een vervolg voor de bosmarathon. Maar deze keer niet in rondjes lopen. Eén groot parcours werd de doelstelling. Na wat ontdekkingslopen in de omliggende bossen kwam ik tot een mooi parcours. Oorspronkelijk dacht ik dat het gevonden parcours door 4 gemeentes, 2 provinciebossen en een stukje van Natuurpunt liep. Ondertussen weet ik dat die lijst mag uitgebreid worden met heel wat extra eigenaars. Vandaag kunnen we melden dat we in dit kluwen voldoende gevorderd zijn om de Trail te kunnen aankondigen.

Noteer ZATERDAG 17 januari 2015 in jullie agenda. Volgende lopen zullen op het programma staan:
  • Bossen van Vlaanderen Trail (marathon)
  • Radio Trail (halve marathon)
  • Blekkerbos Trail (10 km)
Binnenkort volgt meer ...

Reacties

Social Wall