Reacties

Hartelijk dank voor de vele positieve reacties. Er waren ook enkele kleine aandachtspuntjes. Deze hebben we vooraan het lijstje geplaatst. Zo gaan ze niet uit de aandacht en worden deze tegen volgend jaar weg gewerkt.
  • 1 douche voor de dames is echt te weinig
  • Zwemmers vonden dat ze te ver moesten parkeren. Ouders van kinderen met zwemles  melden dat ze te laat waren voor de les door parkeerproblemen
  • In het tweede en laatste veld een extra pijltje of lint plaatsen om de richten welke we uit moeten op het veld beter aan te duiden.
  • Nog van harte proficiat. Ik vond dit de mooiste loop die ik al deed in Oost- en West-Vlaanderen. Prachtig parcours, amai, knap zeg, en zowat die hele 43km off road, faut le faire, super. En dan nog ns lekker eten bij aankomst ook! Volgend jaar terug, met hondje (wat blijkbaar ook nog eens kan, top) – durfde ik nu nog niet, hij is 8 maand. Dan is 43 wat ver (al zou hij me vrolijk in frut lopen).
  • Mag ik jullie bedanken ? Tot op heden kon ik mijn vrouw niet overtuigen om mee te gaan naar trails in de ardennen ( zeg maar bang van “te lastig”). Maar deze keer wel voor Aalter.  Een trail (10K) , vlak , niet te ver en niet duur ! Dankzij jullie wedstrijd zegt ze nu zelf “...dit smaakt naar meer ” en heeft ze ondertussen toegezegd op een van onze vele ardennen trails dit jaar. Het was pure FUN ! Bedankt voor de PERFECTE organisatie, vriendelijke medewerkers, mooi parcours,  doe zo voort !!!!
  • Great race & great road trip - I hope we will be more people from Beccles, UK next year! but can we please have more mud and less rock hard trails ;)
  • Genoten van 24 km bostrail , goede organisatie , lekker hapje achteraf en leuke apres.
  • Dikke proficiat aan alle lopers vandaag en de vlekkeloze organisatie. Het was ZALIG! Genieten van.de fantastische winterzon, vh parcours , mooie bossen van.Maria aalter en omstreken. Trail.is normaal gezien wel slijk, slieren, glijden. Nu was het eens wat anders, beetje opletten om je voetjes niet om te slaan. Natte voeten kreeg ik wel vh beekje. Amai, wat was dat, ik geraakte daar niet over met mijn korte beentjes, recht erin. Twas weer super! Proficiat aan Running Cremke en zijn topteam!
  • Mooi parcours 👍 lekkere bevoorrading
  • Genoten van de 24, die er uiteindelijk 25,4 werden door een extra lus. Opnieuw een toporganisatie van Running Cremke. Binnen in 2h 28
  • Was een toporganisatie, Running Cremke !. Gefeliciteerd aan jou en je medewerkers voor een geslaagde loopdag! . En morgen uitslapen 😉
  • Dankuwel Running Cremke voor de superleuke bosloop vandaag! Mooi weer, prachtig parcours en toporganisatie! Voor herhaling vatbaar!👍👍👍
  • Chapeau voor de organisatie Cornetto & grote crew, 20 EUR, een bon, een sterk bewijzende route, een zak goeds, eten, medaille, respect voor wat je allemaal teweeg brengt. You're the man!
  • Prachtige trail, ge moogt met redenen nen goede drinken! Heb er op en top van genoten!!
  • Mooi parcours ! Pluim voor de organisatie en vrijwilligers 
  • Bedankt. Het was weeral in orde!
  • Aan het nagenieten van de Bostrail in Aalter... Bedankt voor de puike organisatie Running Cremke!
  • Marathon nummer vijftig. Bossen Van Vlaanderen Trail. Die keuze was geen toeval, Aalter is altijd een prima organisatie van Running Cremke43 Km door weiden en bossen die in een winters landschap omgetoverd waren, 95% onverhard. 
  • Knappe foto's en dito organisatie. Dankjewel!
  • Mooi parcours!
  • Was plezant! volgend jaar weer!
  • Bedankt voor de toffe organisatie Running Cremke Joeri! 
  • Heb een blogje geschreven over m'n deelname gisteren: https://onehappyjogger.com/2017/01/22/radio-trail-aalter-verslag/  Zoals hierboven aangehaald is de Radio Trail de moeite om mee te doen, omwille van het mooie afwisselende parcours. Maar ook de organisatie is heel goed. ’t Is nu niet omdat een kennis van me aan het roer staat, dat ik dit zeg. De start- en finishlocatie zijn in de sporthal van Aalter, waar je alle ruimte hebt en vooral de nodige warmte vindt in deze koude dagen. Achteraf is er douchemogelijkheid en krijg je een lekkere warme hap te eten (het was iets met eend en de rest weet ik niet meer, maar alleszins superlekker). Met de goodie bag maakte ik manlief dan weer heel blij, want er zat een flesje Postel in en mannendeodorant (voor de vrouwen mag er ook wel eens iets voorzien worden hoor, met hoeveel pintjes bier dat ik al naar huis ben gegaan na een trail!). De bevoorrading onderweg gebruikte ik niet (had voldoende bij), maar ik hoorde van anderen dat deze ook tip top was. Met andere woorden, waar voor je geld!
  • De mooie herinneringen van deze zomer kwamen terug en zeker na het zien van de flyer van de komende 6uur. Bedankt Running Cremke & Co altijd een perfecte organisatie. Aalter zal altijd iets bij mij wakker maken.
  • Respect. Maar 't was dik in orde. Merci. Diepe buiging (dju 't lukt niet al te goed...)
  • Helemaal af ! Mooi parcours! We komen graag naar Aalter! Voor iedereen een pluim van mij !
  • 't Was dik ok, ook voor de medewerkers :-) 
  • Bedankt voor de weer prima loop en de idem dito organisatie, mooie opkomst voor iemand die met hart en ziel inricht, dikke proficiat voor jou en het ganse team dat je geholpen heeft.
  • Weer toporganisatie! Bedankt Joeri!
  • Heb ervan genoten, Dank je !
  • Dikke merci, Cremke! Was top!
  • Chapeau met je organistie!!!! Top !
  • Proficiat met je prachtige organisatie, alles tot in de puntjes uitgewerkt, je verdient een grote PLUIM 
  • Op gps zat ik aan 3u 45 sec en her en der nen missen afslag maar was SUPERPLEZANT!!! 
  • Dank voor mooie parcours van zaterdag. Jammer is dat sommige lopers de natuur nog steeds niet respecteren ook al vragen jullie het tijdens briefing duidelijk genoeg. Mevrouw met ### en partner oa, zagen geen graten in weggooien van hun plastic beker in gracht, even aan de bevoorrading wachten en daar troep achterlaten was te veel gevraagd blijkbaar. Even aan gedacht om deze dame facebooksgewijs mee te geven waarom we beter onze vuiligheid niet achterlaten en die minuut sneller finishen ondergeschikt is aan natuur.  Misschien moeten we vooraf s een pact tekenen voor de start, een belofte, om niets achter te laten, ... tis maar een gedacht...vuil achterlaten op niet afgesloten parcours blijft strafb. Uiteraard als organisatie kan je weinig aan attitude van die mensen doen.
  • Beste mensen, Dank aan alle medewerkers die in de kou hun werk goed hebben gedaan , en proficiat voor de organisatie ! Aan km 22 werd ik een beetje de verkeerde kant gewezen zodat ik uiteindelijk te weinig had gelopen aan checkpoint 33 km. Ik ben dan een eind teruggekeerd om kilometers extra te lopen, spijtig genoeg heb ik daardoor een pak tijd en plaatsen verloren want ik liep de ganse wedstrijd voor de loper die vijfde is geworden ... Enfin, ik zie het als en goede training voor de komende wedstrijden. Als ik dan enige suggesties kan geven : maak minder lussen op het parcours - liever een eindje op verharde weg om al die lussen te vermijden - je hebt altijd lopers die hier gebruik ( misbruik ) van maken , ik begrijp dat jullie zoveel mogelijk onverharde weg willen , maar dan misschien beter een paar bruggen extra op verharde weg dan die lussen waar je 5 keer passeert op dezelfde plaats. Ik loop ook elk jaar in Wissant de trail cote d opale, daar is ook een pak verharde weg '; maar daar MOET je wel van het ene punt naar het andere  , en die wedstrijd is ook een trail.  Een goed idee vond ik de verplichte gps tracking voor podium - uiteindelijk heb ik bijna een kilometer teveel gelopen , maar ik kan met een goed geweten verder ... 
  • En ik moet zeggen, de ontvangst was voor de trage lopers ook heel hartelijk... Een ferme pluim voor de organisatie!! En de mooiste woorden kreeg ik dan nog van Jan S. "Het is je geluuukkkktttt!!" 
  • Is gisteren gaan lopen in Aalter de "bostrail" de 10km, een 1tje over gedaan,twas een mooi parcour , maar die maïsvelden was wel wat beu om op te lopen,,da ging niet zo vlot, maar het was wel heel goed weer, ook het bordje eendebout achteraf was heel lekker,proficiat aan de organisatie, jullie hebben dat heel goed gedaan, voor namelijk aan Running Cremke
  • Super parcours, terug proficiat met een perfecte organisatie!
  • Nog is proficiat voor uw mooie organisatie, ge ziet dat er veel werk in gestoken is! Woor voor ons geld!

Reacties

Social Wall