Deelnemers

28 deelnemers (Dinsdag 29/09/2015 20h00)

VoornaamFamilienaamBostrails
Kenny Degraeve Bossen van Vlaanderen Trail
Bert Wauters Bossen van Vlaanderen Trail
Geert Vanstraelen Bossen van Vlaanderen Trail
Ruth Viane Radio Trail
Danny Vandenbossche Bossen van Vlaanderen Trail
Geert Vercouter Bossen van Vlaanderen Trail
Kevin Simons Bossen van Vlaanderen Trail
Ansfried Versteyhe Bossen van Vlaanderen Trail
Jurgen De Bruyne Radio Trail
Gert Mertens Bossen van Vlaanderen Trail
Bart Van de Voorde Radio Trail
Lieselotte  Wauters Radio Trail
Karl Denolf Radio Trail
Martino Corneillie Bossen van Vlaanderen Trail
Bob Adam Radio Trail
Kris Inion Radio Trail
Christophe Declerck Radio Trail
Paul Verbeke Bossen van Vlaanderen Trail
Frederik Wittevrongel Bossen van Vlaanderen Trail
Marco Riemens Bossen van Vlaanderen Trail
Kurt De Rijcke Radio Trail
Bert Seynaeve Radio Trail
Maarten Coppieters Radio Trail
Vincent Ambuhl Bossen van Vlaanderen Trail
Christian Herteleer Radio Trail
Dirk Thery Bossen van Vlaanderen Trail
Lea Spinel Blekkerbostrail
Nico Legley Radio Trail

Reacties

  1. Hallo,
    Ik heb me ingeschreven voor de marathon, kunt u bevestigen mijn registratie, want ik weet niet of ik geslaagd.
    heel hartelijk bedankt
    sportief
    Marie-Noëlle Lamer
    mel: ahl33@orange.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Social Wall